Najnowsze Wpisy

I konic......... Komentarze (0)
01. października 2002 21:18:00
linkologia.pl spis.pl

I juz koniec z tym cholernym bambo........... . To ten chlopak ktory sie podawal za mnie. Dzis poprosilem takiego chlopka ktory jest swietnym hakerem o pomoc. Bambo jest przegrany........... . Klotnia z ojcem trwa, dalej sie do siebie nie odzywamy. Coz ciekawe ile to tak jeszcze potrwa. Wogole to sie ciesze bo jutro mam tylko 4 lekcjie, i do tego sa to wos, biologia, i tam 2 inne nie pamietam juz jakie. Teraz nie mam weny do pisania. papa

                              pozdrawaim zadowolony

zadowolony : :

Klopoty.......... Komentarze (0)
30. września 2002 21:43:00
linkologia.pl spis.pl

No i moje klopoty ciagna sie dalej zamna jak ogon :((((( . Klutnia z ojcem trwa i wydaje sie ze nie zakonczy sie tak szybko, teraz to juz byla lekke przesada. Zdalem sobie sprawe ze angielski mi nie wchodzi, ale przeciez musze sie go w koncu nauczyc. Dalej to tak: poklucilme sie z mokm wspolnikiem ze strony, zostalem oszukany, ale powiedizlem mu sie nie dam. Skoro on wykiwal tylu ludzi i podawal sie za mnie, to ma to mu ujsc na sucho? Nie!!!! Juz zablokowalem rankingi i wejscia. Teraz tylko zostaje mi usuniecie stronki z serwera, a potem oproznienie gosciowi dysku twaredgo zenby juz stronki sobie nie odtworzyl. Juz kiedys pisalem ze hamstwo jest moja mocna strona. Uswiadomilem sobie dzis tez ze moj przyszly zawod zwiazany z medycyna jak juz wiem od x czasu to nie bedzie lekarz neurolog tylko najprawdopodobniej psyhiatra ze specializacja pediatrji. Wybralem to dlatego moze ze sa latwiejsze testy. Wogole jutro znow 2 godziny z polonistka. Juz mam ochote jej pierdolonac w twarz albo tak ja zbluzgac zeby jej wlosy deba stanely. Wogole to babka ma 30 lat a chce z siebie zrobic chyba 20 latke. No ja rozumiem ubierac sie fajnie ale nie jak sie jest nauczycielka. Jej stroj to: rozowa przeswitujaca sukienka po kostki, przez ktora widac stanik, 2 kiteczki na glowie, buciki na obcasach i malutka torebeczka. Moze ten stroj z przeswitujacym stanikiem nie jest zly, bo trzeba przynac ze w nim wyglada calkiem seksownie ale czy tak powinna wygladac nauczycielka. No gdyby chcociaz byla normlana ale to babsko jest tak glupie ze tylko mu naploc w twarz. Teraz inna historyjka. Rok temu bylem w samorzadzie klasowym i skzolnym teraz juz sie w to nie bawie pomagam tylko szkolnemu, a babka z biblioteki mamy takiego malego karzelka nie wiem ale chyba sadzi ze ja jestem wszechwiedzacy i dobro ucznny. Ostatnio przyszla do mnie z gadak o wydrukowanie jej jakis papierow i napisaneie protokoly bibliotecznego na kompie. Musialem sie zgodzic bo coz moje zachowanie w szkole do dobrego nie nalezy a wiec tym sobie nadrobilem troszke i naraize jest cool. Kurd widze ze sie tu rozpisuje. I dobrze, po to sa blogi zenby sobie napisac ile sie chce!!!!

Zadowlony!!!!!!!!!!

zadowolony : :

I tak wszystko jest do....... Komentarze (2)
30. września 2002 18:20:00
linkologia.pl spis.pl

I tak wszystko jest do dupy............... . Jak juz pisalem mialem dzis dostac wyniki testu z angielskiego i................. i dostalem. Oczywiscie spodziewalem sie 3 i liczylem nawet na 4 a tu dzis niespodzianka. Heh ale bylo moje zaskoczenia. I jak sadzicie co dostalem............ . Tak waslnie tak dostelem pale czyli 1. To tylko kawalek mojej historyjki. No dobra niedugo mam poprawe tego testu wiec poprawie na 4 albo 5. Co dalej to tak: Kiedy przyszedlem do domu poklocilem sie z ojcem............, potem niby juz byulo wszystko ok. Potem Wyszedlem na ogord cos tam zrobic, i oczywiscie znow doszlo do klotni z tatusiem, tylko ze tym rezme juz sie do sibie nie odzywamy. Nastepie moja Kochana koteczka milka urodzila mi 6 kociat. Oczywsiscie trzeba bylio cos z nimi zrobic bo nie moge miec calego zwierzynca w domu. Potem poklucilem sie z siostra, kiedy mi w koncu odda moje pieniadze, a ze jestem dobry brat jak mi zaczela lamentowac pozyczylem jej nastepne 60 zl. Dobrze ze ja jeszcze nie jestem w ruinie, bylo strasznie ale juz sie powolo wykaraskuje z tego. Co dalej to: jak zwykle klotnia z kochana polonistka. Ja juz nie moge. Zeby juz dokonczyc kleske finansowa poprosuilem kolege o pozyczke. Mialo to byc na poczatku 50 zl. , ale potem doszedlem do wniosku ze bedzie to za malo, wiec poprosilem o 30 euro. Oczywiscie moj dobry kolega sie nie zgodzil na 30 euro ale drogiego namowilem na 20. Wogole to jestem ciekaw jak bedzie wygladala koncowka dnia. Zagralem dzis w totolotka na 7 skreslec, losowanie chyba dzis mam nadzieje ze cos wygram, przydalo by sie a wtedy to juz sie bede cieszyl. Na dzien chlopaka w szkole nie dostalismy nic ciekawego, praktycznie to nic nie dostalismy. Rok temu byly to chociaz butelki z mlekiem a w tym roku, nic........... . Kurde cos te dziewczyny szwankuja.

                                           Wogole to pozdrowienia dla wszystkich a szczegolnie dla wszystkich chlopakow.

                                 Zadowolony

zadowolony : :

OK..... Komentarze (1)
29. września 2002 23:47:00
linkologia.pl spis.pl

Dla paru osob, one wiedza o kogo chodzi chcem powiedziec ze jestem hamski i to czasam do przesady. A wogole to dzisiejsza niedzila byla bardzo fajna, wogole sie nie nudzilem. Szzkoda ze juz jutro trzeba isc do szkoly, to jest denne. Wogole to sie caly czas zastanawiam po co w szkole ucza np. fizyki!!! Wedlug mnie Uczen powinien sobie wybierac jaki przedmioty chce sie uczyc, oczywiscie musi ich pare byc. Wiadomo ze musi byc polski czy matematyka ale taka fizyka? Po co komus kto wiaze przyszlosc z reklma. Ja sobie bym wybral biologie, wos, chemie, historie, informatyke, pare z tych przedmiotow ale napewno nie FIZYKE. Wogole teza ze fizyka i chemia sa podobne to totalna bzdura!!! chemia idzie mi bardzo dobrze a fiza to normalnie denna rzecz :((((((( A jeszcze jutro na 8 do 14.30, jak mi sie nie chce, jak ja nie lubie wstawac tak wczesnie. Mam male pytanko do wszystkich blogowiczow. Czy ktos tu czasame bywa na czacie albo jest maniakim czata jak ja???? I jeszcze raz nawaize do tej spray z qtzem czy jak to sie tam pisze............... . Wiecej spamu robic nie bede i nie wiem gdzie jest kosciul serca jezusowego, wiec prosze skonczmy juz ten temat i juz nigdy do niego nie powracajmy ok? Jesli tak to dzieki. Aha musze sprostowac moja wypowiedz wczesniejsza. Blogi rzeczywisice sa super. Ciesze sie ze cos takiego wogole jest ze mozna napisac o sie mysli.................... .

                                       Pozdrowionka, Zadowolony

zadowolony : :

No wiec........... Komentarze (5)
29. września 2002 18:25:00
linkologia.pl spis.pl

No wiec dobra................

Sorki Qtaz. Tylko male sprostowanie, bez skojarzen. Nie mam zamiaru sie przed toba plaszczyc ani nic w tym stylu, poprostu przyznaje ci racje :) A wogole to jak wam mija Niedzielka?? U mnie jest dzis calkiem w porzadku. Pozniej napisze cos wiecej bo teaz nie wiem co pisac. Pozdrowianka dla wszystkich.......................

                                                                                           Zadowolony

zadowolony : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

olka-3 | manio | wartoci-ycia | raditz | paq | Mailing